sobota, 2 czerwca 2012

02.06.2012

To jest właśnie ten post, o którym pisałam w poprzednim poście z racji tej, ze wczoraj był dzień dziecka to postanowiłam zrobić kilka ujęć stylizacji na PLACU ZABAW!

Znów na głowie doczepiane włosy z firmy rapunzel of sweden Moje są CLIP ON. Tak, wiec dzieciaczki kochane życzę wam dużooo ZABAWY KAŻDEGO DNIA :**

P.S Zastanawiam się dlaczego tak mało komentarzy się pojawia pod moimi postami na tak dużą ilość wejść na moja stronę ??? Jeżeli coś się nie podoba to pisać nie ugryzę was przecież. Może jest coś nie tak w moim blogu i moim outficie, więc dlatego chce znać jak najwięcej opinii czytelników pozdrawiam ... MIŁEGO WEEKENDU




TUTAJ BRAK DOCZEPINKI NA MOICH WLOSACH!


































OUTFIT :
Czapka - H&M % 1e
Bluza - PRIMARK
MINI - H&M
TRAMPKI - VANS
TORBA EKO - SH 

11 komentarzy:

  1. Jest idealnie ! Czytam Twojego bloga od wczoraj ale mam teraz dużo inspiracji i tego żeby się nie bać mieszać różnych rzeczy i kolorów! Normalnie Cię kocham !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie nie prezentujesz sobą żadnego stylu, to tylko połączone ze sobą 'modne' rzeczy, które w rezultacie nie wyglądają dobrze. To tylko moja opinia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swoje zdanie ale ona się bardzo dobrze ubiera ! Ma własny styl,powiedz mi wyszłabyś/wyszedłbyś z domu w kwiatowych spodniach a do tego buty z motywem węża + futro?Wydaje mi się że nie. Ona należy do odważnych osób ,łączących ubrania które nie powinny do siebie pasowac,jednakże na niej to idealnie pasuje !

      Usuń
  3. Jejku! Czytam twojego bloga od wczoraj przeczytałam już wszystko. I podrzuciłaś mi pomysł jak ubrać się na urodziny do koleżanki. DZIĘKUJĘ! Dzięki twojemu blogowi odważyłam się zmieszać ubrania, które osobno wyglądają zwyczajnie, nudno i monotonnie, ale razem to coś świetnego. Widziałam wiele, naprawdę wiele blogów o modzie i jeszcze nie trafiam na takiego bloga jak twój. Jest on wyjątkowy i różni się od innych. Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie - każdy ma swój gust. Ja sama bardzo lubię tego bloga i chociaż niektóre stylizacje stąd są jak dla mnie za odważne, to nie zmienia to faktu, że bardzo lubię je oglądać. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znakomicie wyglądasz :) Bardzo cool :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia i rewelacyjne połączenia.. Będę tu zaglądać częściej bo szykuje się wiele inspiracji.. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuje i wiadomo ,że moje zestawy nie muszą trafiać dokładnie w wasze gusta bo każdy ma swój sposób bycia .. :**

    OdpowiedzUsuń
  8. genialnie wyglądasz!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny klimat zdjęć :) pozdrawiam i zapraszam do mnie - http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZ MILE WIDZIANY