wtorek, 28 lutego 2012

M-I-N-T !!

Szal tej wiosny na kolor miętowy powraca niczym Piosenka Mariny Luczenko - PEPERMINT gdzie w tedy juz krolowal kolor miętowy - w moich kręgach znajomych !!! Najbardziej uzaleznila mnie od tego koloru moja Koleżanka http://didisridi.blogspot.com/ od tamtej pory jest to MÓJ ulubiony kolor i jestem zachwycona ze tym razem zagości on na maxa w każdych sieciowkach !! 
Kazda z dziewczyn powinna miec bynajmniej podstawowy lakier do paznokci koloru M-I-N-T bo jest mega HOT !! <3<3 

Ja juz mam spora ilosc upatrzonych ubrań na wieszakach sklepowych !! 
Jeśli ktos jeszcze nie został po informowany o tych wszystkich nowościach to zapraszam do fotorelacji INSPIRACJI MINT wiosna/lato 2012 

buziaczunie LOVE :**** póki co zamieszczam inspiracje na moja osobista prezentacje 3ba będzie poczekać bo u mnie sporo zamieszania przed wyjazdem do POLSKI :) juz jutro pomału zacznę się pakować stopniowo !!!























































3 komentarze:

  1. ZAJEBISTY MIĘTOWY KKOCHAAAAAAAAAAM CIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
    spodnie zajebiste!
    i szukam takich glanów miętowych <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie w Zarze widzialam MEGA ale coz nie stac mnie.... River ISLAND Ma mietowe w serduszka na dodatek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie ten ostatni sweterek można dostać . ? ; )

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZ MILE WIDZIANY