środa, 3 października 2012

09.09.2012 - 14 tydz.ciazy

Kolejne odkopane zdjęcia z początku Września które nie były publikowane . Sukienkę która mam na sobie miałam 3 lata temu na weselu mojego brata a coo najlepsze wyszperałam ja w jednym z Poznańskich sh . Jestem w 100%  pewna ,ze pozostanie w mojej szafie na zawsze . Jeśli chodzi o buty to postanowiłam zrezygnować na czas ciazy z wysokich obcasów czy tez koturn dla własnej wygody . 
Czas ciazy to naprawdę jeden z niesamowitych chwil w życiu kobiety diamentalnie umyslowosc zmienia się o iles tam % przynajmniej jest tak w moim przypadku, jeśli chodzi o mój zakupoholizm to zmienil się on diamentalnie na minimalny .. 













OUTFIT:
SUKIENKA - SH 
RAMONESKA - RESERVED
BUTY - SACHA 

4 komentarze:

  1. Świetne buty i ogólnie cały zestaw. ;)
    I nic jeszcze po tobie nie było widać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. karola, nie myl slowa "przynajmniej" z "bynajmniej".. plissss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest całą karola więc się wszystko wybacza i to nie aż taki wielki błąd.... Siostra z PIASKOW

      Usuń

KOMENTARZ MILE WIDZIANY