czwartek, 19 kwietnia 2012

19.04.2012

ema,a.a..a jak wiekszosc z was wie od wczoraj trwa Fashion week w Lodzi  i potrwa on do niedzieli  - no coz kolejny raz omija mnie ta cerenada , ale jakos nie placze z tego poowodu i nie histeryzuje jak dzieciak !! :)  dlategoo moj loook dzisiejszy jest dla mnie wesoly, energiczny, looozny taki jak lubie  trampki za to pozwalaja mi wierzyc w moja wolnosc ktorej nie mam granicy i moge przemieszczac sie wszedzie jak tylko chce....!! <3 LoOOo  a dzis siegnelam na dno szafy po moj plecaczek ktory kupilam bodajrze w grudniu  w  Primarku - teraz mysle, ze bedzie czesciej towarzyszyl moim outfitom bo ma ciekawy kolor oraz ksztalt.
Te trampki sa dla mnie jak krysztal lub diament , mam je juz od 2008 roku i wynoralam je w  Poznanskim second hand za jedyne UWAGA !!! ??? NO ILE ??? A CHYBA zrobie konkurs hehe SPONTAN ! Kto pierwszy zgadnie za ile je dorwalam wygrywa - a co ?? tego jeszcze nie wiem jakas nagroda niespodzianka :) 

Obok sugerowanej ceny przez was prosze podac @@@@@@ 
I smigam na rower !! elooooooooooooo :************





OUTFIT
Trampki - CONVERSE / sh
Mgielka - Primark
Plecak - Primark
Ramoneska - Reserved 
Kardigan - ZAra
Leginsy - Action Nl 

22 komentarze:

  1. Natalia Wojciechowska ;)19 kwietnia 2012 02:44

    25 zł ;> hm?

    OdpowiedzUsuń
  2. jak narazie jeszcze nikt nie trafil... no moze komus uda sie trafic :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ty ale kosz w rowerze to masz przesadny :D jak na tygodniowe zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Praktyczna wielkosc !! Rower w Holandii to Podstawa a tym bardziej , ze do sklepow dojezdzam rowerem to musialam taki sobie zafundowac :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pamiętam jak pierwszy raz pokazywałaś je na stylio i ci zazdrościłam ich!
    ja tam cenę wiem ale dam szanse innym :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ty te trampki to za 2zł były

    OdpowiedzUsuń
  7. olgakatarzynska20@wp.pl19 kwietnia 2012 10:58

    49zł?? ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. 49 ?? za duzooo zdecydowanie jeszcze nikt ne trafil szansa loterii trwa dalej podpowiem , zee mniej niz 15 zl

    OdpowiedzUsuń
  9. olgakatarzynska20@wp.pl19 kwietnia 2012 21:54

    9,99 zł ;P
    Ps. Ja bym za nie dała 49 ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. aaaa Konkurs trwa do jutra w takim razie heehe....jesli nie trafi sie osoba ktora odgadnie cene moich trampek to nagrode wysle osobie ktora byla najblizej ceny buziakii ee

    OdpowiedzUsuń
  11. ej było już 5 zł ;p ślepa jestem ;) heh no to może 11 ;> ??

    OdpowiedzUsuń
  12. 6 zł.
    @ : anetasmorowinska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. hehe to se wymyslilas zabawe...
    ja sobie strzele 12,50 PLN oczywiście :)
    a moj meil to powinnas znac :) monikakostka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne są - 4zł
    pindzia1995@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Koniec konkursu..... wygrywa gregb38@wp.pl byl najblizej ceny 3.50 zl a CENA PRAWDZIWA too 3 pln :)

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZ MILE WIDZIANY