środa, 21 marca 2012

POISON


WIEM WIEM ... A jednak pobyt w Polsce odebral mi mnóstwo wolnego czasu na Napisanie postów .. ale kochani zdjec roznych stylizacji mam dosc wystarczająco wiec jesli Tylko wszytsko Ogarne po powrocie do domu tooo obiecuje nadrobic zaleglosci :) zrobienie takiego posta jesli ktos nie wiem to zajmuje okolo 2wóch godzin tak wiec, te 2 h wolalam spedzic w gronie znajomych i RODZINY !! :) a Dzis Post raczej w Rockowym wydaniu KOSZULKA POISON-trucizna PODOBA MI sie max jej kolor odblaskowego rooozu jest jak najbardziej przeznaczony dla ludzi z charakterem,mlodych i energicznych :) raczej kobieta po 30stce tegoo uczynic nie moze ! do tegoo pamietajcie krotrkie szorty maja znowu krolowac na waszych ulicach... w tych malych miastach rowniez !! Dziewczyny np z Gostynia nie bojcie sie ubrac inaczej odwazniej z duzym nadrukiem na koszulce czy tezzz dodatek np, czapka-skarpeta w kolorze CYTRYNOWYM... wszystko jest do przeskoczenia, nawet wzrok ludzi bacznie obserwujacy wasz CHÓD... Moje spodenki zatrzymuje - nie sprzedalam :) i teraz siebie za TOO KOCHAM !! co do butow ktore nazywaja sie LITY - zamowilam przez allegro i ich stan po dwoch tygodniach jest okrutny tak too jest jak sie zamawia jakies MADE IN CHINA... pozdrawiam was kochani jesli lubicie moj BLOG TO zapraszam jeszcze na FANPAGE na facebooku tam wiele wiecej nowinek z kazdego dnia codziennego :)  

WLOSY MAM DOCZEPIONE - kupione na
http://www.rapunzelofsweden.pl/
 A o wyglad zatroszczyla sie moja najlepsza FRYZJERKA z Gostynia IZA DOMACHOWSKA ... SALON FRYZJERSKI AWANGARDA ! Polecam










































                                                       OUTFIT :
SPODENKI - COOL CAT
BLUZKA - BERSHKA
KURTKA - BEJSBOLÓWKA Primark
BUTY - LITY <ALLEGRO
 WLOSY -http://www.rapunzelofsweden.pl/



5 komentarzy:

  1. Aaaaaaaaaa włosy są genialne! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. super fryzura! zestaw świetny, buty są nieziemskie! to oryginały?? podasz link do aukcji??
    wpadnij do mnie na konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hey...Buty wygladaja na fajne ale w rzeczywistosci to tandeta .... bynajmniej te moje !! kupilam je na allegro u tego uzytkownika ( Sprzedający ataraxia_shop ) nie polecam buty po 2 tygodniach wygladaja tragicznie , podeszwa mi sie odkleja itp. do tegoo korek mialam nie wyprofilowany

      Usuń
  3. Bejsbolówka jest exxtra!

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZ MILE WIDZIANY