wtorek, 3 kwietnia 2012

A-HOY

aHoY ... przybyłam tu znowu by pokazać Wam swój look. Zastanawiam się, czy wyglądam tak źle, czy te buty ze sklepu internetowego StyloweButki robią taki podziw na holenderskich ulicach, że wszyscy mierzyli mnie od dołu w górę < szok .. Kolega, który przemieszczał się ze mną po centrum handlowym wciąż mi szeptał, że ktoś, gdzieś non top mnie "zcina wzrokiem". To chyba te buty przyciągały męski, jak i również damski wzrok !! Wcale mnie ten fakt nie dziwi, bo jeszcze nigdy w tak dużym mieście, jak ROTTERDAM nie spotkałam dziewczyny w LITACH i też ich na pólkach sklepowych nie widać - szok !! DOBRZE ZE ISTNIEJE INTERNET 

Mialam na sobie:  szorty z sh KTÓRE kupilam z jakies 3 lata temu , Koszule mietowa  która uwielbiam i jest z PRIMARKA, koszule DIY - CROSS ktora tez juz byla u mnie na blogu no i te moje wygodne buty LITY  ze sklepu internetowego http://www.stylowebutki.pl Uwielbiam je naprawde sa mega wygodne !!!! 
pOZDRAWIAM :* elooooOO

18 komentarzy:

  1. patrzyli, bo wyglądałaś zajebiście, a bardziej niż buty rzuca się w oczy chyba ten krzyż :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna stylizacja, fajna fryzura. Od jakiegoś czasu śledzę Twojego bloga i z niecierpliwością czekam na coraz to nowe posty;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak mieszkałam w Anglii i wyszłam w tych butach na miasto było to samo .. ;o cały czas ktos sie gapił .. i też nigdzie ich nie widziałam ... teraz już nie mieszkam więc nie wiem jak jest ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne buciki :)
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super buty!
    zapraszam do siebie :)
    jeśli spodoba Ci się mój blog, zachęcam do obserwowania :)
    byłoby mi bardzo miło :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny zestaw koszula kamizelka buty i ramoneska no po prostu bosko!
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Buciki są rewelacyjne, uwielbiam je!:) Nic dziwnego, że przyciągają wzrok na ulicy ;)
    Pozdrawiam!!
    Meri Wild Blog

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam zawijasy na włosach! mega motyw! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a kurtka skąd, bo nie napisałaś:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. RESERVD - stara kolekcja z 3 lata wstecz zakupiona

      Usuń
  10. swietne zdjecia :) super wyglądasz :***
    fajny blog :*
    zapraszam do mnie + zachęcam do wzięcia udziału w konkursie (do wygrania bon na wybrane buty)
    WESOŁYCH ŚWIĄT ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. to dobrze, że się patrzą! ;)
    świetna koszula!

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZ MILE WIDZIANY