poniedziałek, 11 czerwca 2012

11.06.2012

Witam was w kolejnym poście ! Jest spódnica plisowana czarna przed kolano którą dorwałam w sh , do tego wybrałam białą koszule mgiełkę oraz moje LITY . Zestaw utrzymany w klasycznych kolorach bez żadnej wariacji .

Kiedy robiłam zdjęcia tej stylizacji to przyszła mi myśl , że to może być inspiracja na nadchodzące zakończenie szkoły - Jeśli nie macie takich butów jak ja to bez problemu możecie założyć czarne klasyczne baleriny lub jakieś kaczuchy na obcasie

















MIALAM NA SOBIE :

MARYNARKA - H&M
KOSZULA - PRIMARK
SPODNICA - BERSHKA SH 
TORBA - PRIMARK 

5 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz, przepiękna koszula (oczywiście z Primarka, do którego nie mam dostępu, buu:D). Dopiero odczytałam twojego mejla na temat koloru komentarzy, dlatego przepraszam, że nic wcześniej nie pisałam. ale chyba już sobie poradziłaś, bo ja bez problemu znajduje u ciebie komentarze. zresztą i tak nie wiedziałabym jak pomóc, bo korzystam z podstawowego szablonu bloggera i się nie znam na htmlu. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie wyglądasz ;) spódnica strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka i buty mi znajome:) Swietnie wygladasz!
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie Ci w warkoczu :)))

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZ MILE WIDZIANY