piątek, 13 kwietnia 2012

Neoon - cap

siemankoooo dziś piątek 13stegoo, no i co z tegoo !! mam nadzieje, że każdy dziś się]ę będzie dobrze bawił w końcu piątek weekendu początek !! oblegajcie puby, kluby, bary, domówki i inne imprezowe klimaty !! ja dziś stawiam na Relax w domku rozmowa na skypie ze znajomymi !
Pisałam wczoraj na fejsiee , że będzie nowa nota no i jest w domowych ścianach yy pogoda była kiepskaa deszcz i jeszcze raz DESZCZ !! ten outfit juz był wyświetlany w mixach marcowych z racji tej, ze się podobało postanowiłam na powtórkę !!

























OUTFIT :
Sweter - H&M % nie polecam dziurawi sie strasznie
Mgielka mietowa - Primark
Czapka - H&M nowa kolekcja 
Trampki - H&M
Spodnie - Kappahl

2 komentarze:

  1. booooskoo! jaki warkoocz :O <3 jak go zrobiłaś? masz może linka do youtube, albo chociaż nazwę takiego warkocza? i czy w holandii jest primark, czy kupujesz przez neta? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ah dzieki !! nie wiem co za nazwa dowiem sie, kolega mnie czesze tak wiec to jemu sie nalezaa oklaski nie mnie ! aa youtubeeee hmm czemu nie moze da sie cos z tym zrobic `...noo ja cale szczescie mam tu PRIMARKA !! I NIE POTRAFIE BEZ NIEGO FUNKCJONOWAC / naloggggg

      Usuń

KOMENTARZ MILE WIDZIANY