poniedziałek, 5 marca 2012

CHANEL - KA

No ema ema bedzie krotki opis z razcji , ze jestem max zmeczona a jutro kolejny aktywny dzien mnie czeka... Dzis na fAN PAGE http://www.facebook.com/photo.php?fbid=168021816648776&set=a.145569798893978.28538.145493465568278&type=1&theater mozna bylo wybrac stylizacje jaka mialam opublikowac na Blogu !! wygral outfit z cHANEL-ka ...

Od dawna nie mialam okazji poszperac w szafie mojej mamie az do dzis... wynalazlam tam pare ciekawostek !! dzis prezentuje np jej Bluzke ktora ma bardzoo ciekawy wzor i te kolory mnie zafascynowaly :) jedynie co mnie drazni too ten material ... jutro postaram sie dowiedziec co to byl za sztywny kawalek materialu :O no i wkoncu moglam zalozyc swoja CHANEL ktora dostalam w prezencie jakis czas temu !! 

Milegooo spedzania czasu na moim blogu kochani sciskam MOCNO :* 

P.S DZIEKUJE KASI WOZNIAK za zrobienie mi kilku fotek na mojego BLOGA :)

























































OUTFIT:
LEGINSY - COOL CAT
BUTY - PRIMARK
RAMONESKA - RESERVED
BLUZKA - MOJEJ MAMY
TOREBKA - CHANEL

1 komentarz:

KOMENTARZ MILE WIDZIANY