niedziela, 4 marca 2012

STRYCHOWKA !!


Hej jak milo mi napisac , ze pierwszy swoj post na moim blogu moge napisac w moim KRAJU !!! Tak wczoraj przyjechalam do POLSKI male wakacje z 3 tygodnie tu zagoszcze i poki coo MOGE WAM OBIECAC ze bedzie sie dzialo tu cos kazdego dnia ... wiecej mozliwosci wiecej znajomych wiecej wszytskiego wiecej pomyslow wiecej radosci wiecej wszytskiego !! choc to nie oznacza ze w HOLANDII mi zle !! dzis mam posta calkiem odrebnego od poprzednich wykorzystalam moment kiedy pojechalam z rodzicami do mojej rodzinnki na wies - lesniczowka !! I POWSTALA chomiczowka Strychowka !! <3 dzis z pomoca przyszla mi " kuzynka" ZOSIA FURMANN .... uczynila cud na mojej glowie poprostu szok niesamowity do tegoo makeup !! wiec jesli ktos chetny na takie wspolprace z ta niesamowita dziewczyna tooo mozna ja zastac w GOSTYNIU lub POZNANIU !! Zosia jeszcze sie spotkam podczas mojego pobytu tak wiec czekam z niecierpliwoscia na jej "RECE" :***
Dzis oczywiscie mieta w mojej stylizacji !!! to Tyle ide wypoczywac bo poki co niemam czasu na odpoczynek a nocna libacja z najblizszymi byla Przednia !!


Hello! You can only imagine how good it feels to write my first post in my
native country! Yep, yesterday I arrived in Poland. Little 3-week
vacations will definitely do me good! As for now I can PROMISE YOU guys
that there will be lots of shit going on here every day. I have more
possiblities, more friends, more ideas, more happiness more of everything!
But it doesn't mean that I feel bad in the Netherlands! Today my post is
totally different from the previous ones. So basically, I went with my
parents to my family in country and took some pictures in the forest's
lodge. Thanks to my '' cousin'' Zosia Furmann.. she made a miracle on my
head it is just awesome! and she did the make up as well So if anyone wants
to cowork with her she is amazing! You can find her in Gostyń and Poznań.


































































OUTFIT :
Koszula - ATMOSPHERE
SPODNIE - PIMKIE
TOREBKA - PRIMARK
BEJSBOLOWKA - PRIMARK
BUTY - sklep Internetowy DEEZEE.PL

2 komentarze:

  1. Jak zwykle mega zadziwiasz !!!!!!

    cornelliee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby nic do siebie nie pasuje, ale ja się zakochałam w tym zestawie!
    Obserwuję i zapraszam do mnie, Kate ;)

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZ MILE WIDZIANY