sobota, 28 stycznia 2012

Don't stop the party!

Hey, moj drugi post wow.. :) Zdjecia zrobione na konkurs LB-lookbook , sama przyjemnosc bo na wygrana nie mam co liczyc , mam zaledwie 12 fanow ale ciesze sie ze ich wogole mam :) Zdjecia robione we wannie z balonami czysta zajawka , smiech po uszy !! moja ULUBIONA koszulka  ma juz z 5 lat ktora kupilam w sh :** ORIGINALS Adidas jest na wieki !! to chyba tyle .. tak sobie mysle ze zamiast pisac Bloga poprostu bede kreci filmik ;) szczerze to ja lubie jak mi "papa " sie otwiera a pisanie jest dla mnie MEKA !! ;/   no to milusiego weekendu Panowie i Panie :)

http://lookbook.nu/look/2987437-Don-t-stop-the-party





























outfit :
legins - Cool Cat 
buty - Primark
koszulka adidas - sh
kurtka - HM -sh
okulary - sh

2 komentarze:

KOMENTARZ MILE WIDZIANY