piątek, 27 stycznia 2012

my beginning


Jest!W koncu doczekalam sie dnia w ktorym zalozylam wlasnego bloga!!!Jakos wszystko przekladalo sie z dnia na dzien,miesiaca na miesiac,z roku na rok,ale wreszcie moge byc z Wami i podzielic sie moimi stylizacjami ;-) Kilka slow o mnie...Mam na imie Karolina,mam 26 lat,pochodze z Polski ale od 2 lat mieszkam w Holandii,a dokladnie w Rotterdamie;-) Co do mojego charakteru to poznacie mnie bardziej przez filmiki wideo oraz zdjecia;-D ...No to co dodajemy pierwszego posta;-D


There it is!Finally the day come that i have my own blog!!!Everything was moving from day to day,month to month,year after year but i can finally be with U and share with my stylizations A few words about me...My name is Karolina,i'm26years old,i come from Poland but from2 years i live in Holland,exactly in Rotterdam As to my character U gonna know me more through videos and pictures ;-D ...so what we add the first post ;-D
















outfit 
Buty - zwykly butik
sweter - H&M nie polecam /strasznie sie dziurawi ;/
bokserka - H&M
Spodnie - PRIMARK 
Torebka - Marie Claire


4 komentarze:

  1. SWeter, mimo ze nie polecasz to swietnie wyglasda:) A taka rada mala, powiekszaj zdjecia, bo strasznie malutkie sa;) Zawsze jak dodasz zdjecie, masz pod spodem opcje "due" "bardzo duze" itp.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe DZIEKI juz poprawilam swoj Blad :) dzieki za infoo :)

      Usuń
  2. Świetne buciki! A sweterek wygląda fajnie,szkoda, że ma taki mankament..

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZ MILE WIDZIANY