wtorek, 31 stycznia 2012

Streetwear in Rotterdam ;)


 Dzisiaj opis krotki. Dzień spokojny, wypad do lumpa trafiony znalazłam kilka ciekawych perełek , chyba czesciej bede tam zagladac. :) Pewnie jeszcze w tym tygodniu bede tworzyć z nich stylizacje - w sumie to juz mam milion pomyslow co i jak. Inspiracje rodza się bardzo szybko mysle ze nawet godne uwagi   ;) Z innej beczki to Postanowiłam chyba rzucić swój nalog - PAPIEROCHY jakos ostatnio nie najlepiej się po  nich czuje a do tego moja cera robi się brzydka ;/ Kolejna odsłona z moim Futrem które nabyłam w tym  lumpie.. Uwielbiam ulice Rotterdamu tak wo gole ;) buziakki elo eeeeeee


Today short description.The day was calm,shopping in second hand was hit i found a couple of pearls,I think I will visit them more often.:-)Surely this week I will create from them stylizations-now I have millions ideas for them.Inspirations are born very quick and I think worthy of attention ;-)From other side i decided to quit with my bad habit-CIGARETTES lately I don't feel good after i smoke and my skin start to look ugly;-/Today again scene with my fur witch i bought in sh..I love streets of Rotterdam by the way;-) kisses elo eeeeeee


























Outfit;

Buty - http://deezee.pl/
Futro - H&M sh 
Komin - Bershka
Spódnica - H&M
Torba - H&M
Bluza ta szara z sh kupiona z 4 lata temu :)

1 komentarz:

KOMENTARZ MILE WIDZIANY