sobota, 18 lutego 2012

Jessie J - Domino -miusic

hey , dzis mam parę fotek które zrobiłam na dworze a to wszystko za sprawa dobrej pogody za oknem w HOLANDII dzis termometr wskazywał 13 C czyli jest dobrze zbliża się wiosna... :) więcej moich stylizacji które tu zamieszczam opierają się na domowej sesji zdjęciowej a to tylko z faktu takiego , ze mój chłopak dopiero wraca z pracy kiedy na zewnątrz jest juz ciemno.... ale najwazniejsze chyba we wszystkim jest outfit ?? Prawda ?? a nie tooo czy zdjęcie zostało zrobione na powietrzu czy w domu  :) dzięki za wyrozumialosc i zapraszam do obejrzenia mojej stylizacji // niżej możesz wyrazić swoja opinie ... będzie milo 

PozdroOoo EEE !! <3 <3 

jak wam sie podobaja moje pumpy-spodnie w kwiaty ?? dobrze w nich wygladam ?? mam  je od temtego sezonu letniego ale jakos nigdy ich nie zalozylam az do dzis !! :O
 w tym outficie wykorzystalam az 3 printy troszke pobawilam sie z pomieszanym poplatanym czyli sa czaszki jest motyw weza oraz KWIATY !! 


























OUTFIT: 
  chusta - PRIMARK
Spodnie - no name
Koturny - Primark
Bluzka - sh TOPSHOP
Futro - H&M 

6 komentarzy:

  1. fajnie wyglądasz ;D świetnie Ci w takiej kitce
    zapraszam do mnie na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znoszę takich chust, ale mimo tego bardzo podoba mi się fajna niedbałość, jaką stworzyłaś! Sądząc po tym co już opublikowałaś myślę, że Twoje dalsze zdjęcia będą mi się podobać, więc obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ochote ukraść CI buty i futro! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny zestaw!:)
    legginsy!<3

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, wyglądasz super :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodnie są przecudowne!
    Masz b. ładny kolor włosów i świetny pomysł na tą twarzową fryzurkę. :)
    świetne połączenie ciuszków. ;)
    Oby tak dalej!!!

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZ MILE WIDZIANY