niedziela, 5 lutego 2012

Swetrowe LOVE :**



Dziękuje firmie  BERSHKA za ten wyśmienity sweter. W szafie mojej  moze znajdują się z dwa takie jakieś swetry, a to dla tego , ze jakos nie bardzo się w nich sobie podobam... Ten kupiony na WYPRZEDAŻY  kosztował mnie jedyne 8 e czyli jakieś 40 zl :) warto bylo zainwestowac w to cudeńko ... :) KOLORY przyciagaly mój wzrok juz od poczatku kiedy pojawił się w sklepie. Coz cena początkowa to 40 e ;/ jakos mnie odpychała od podejścia do KASY ... :) z REGUŁY  nie kupuje drogich ubrań bo wiem , ze znajdę cos podobnego w LUMPEKSIE  lub zaczekam na WYPRZEDAŻE !! Zastanawiam się czy nie kupic sobie drugiego takiego samego tylko w kolorze zielonym :) jest cieplusi idealny na zimę :) oj mogę pisać długo na temat tego "nabytku" ale przejdę tym razem do opisu kurtki jaka mam na sobie...  "szperałam" dzisiaj  w szafie mojego chłopaka i znalazłam czarna kurtkę polaczona z ortalionem i takim cwetrowym materiałem , rozmiarowo nie pasowała ale podwinelam rękawy i coz outfit gotowy :) 

pS. w rece trzymam Reklame imprezy ktora odbedzie sie za tydzien organizowana przez MISSDIVA !!! 




























Outfit :
Sweter - Bershka %
Spodnie - PIMPKI
Kurtka - mojego Chlopaka
Komin - New look
Buty - sklep internetowy deezee.pl



3 komentarze:

KOMENTARZ MILE WIDZIANY