poniedziałek, 13 lutego 2012

Zakupy !! sHopping

Dzis pokaze wam kilka nowych rzeczy które ostatnio nabyłam w Primarku i Douglasie ! :) wyprzedaże juz dobiegają wielkimi krokami Końca !! a w sklepach pojawia się nowa kolekcja na wiosna lato ;) Wszędzie jest wszystkiego pelno , wszystko by się chciało ale jest to rzecz jasna nie możliwe... nie jestem PARIS HILTON czy Tez inna dziedziczka zamożnego państwa :) 


 
                     Wszystko razem umieszczone na jednej fotce




                                     Kosmetyki ..
  • Lakiery do paznokci Paris kupione w cenie promocyjnej idealne kolory na wiosna /lato.
  • Kolejny Lakier to Catrice moja jedna z ulubionych firm jeśli chodzi o kolor paznokcia ;)

  • Kupiłam w zestawie dwie kredki chociaż doskonale wiedziałam , ze jakoascia to one nie beda doskonale ale cena mnie przyciagnela i chociaż mam temperowke :) 

Najwazniejszym zakupem dla mnie byl  podkład CLARINS nie jest to produkt który jest tani , ale od dawna chciałam zainwestowac w cos co naprawdę dobrze mi będzie sluzyc.. Rade zaczerpalam u swojej koleżanki która na codzien pracuje w salonie kosmetycznym w LONDYNIE... I juz dzis moge powiedzieć ze jestem od niego uzależniona <3 a do tego uzaleznilam moja Przyjaciolke która tylko czeka az przylecę do POLSKI i wybiorę się po identyczny podkład dla niej :) 



   
  • Torebka brazowa wielka pakowna za jedyne 13 e niestety nie dla mnie ja przy swoim wzroście jedynie moglabym  się w nia schować...
  • Buty - koturny z print em węza



         

  •    Spodnie do spania w kolorze pudrowym....... 

 
            •  Skarpetki                    

        • Mala portfametka idealna do malych torebek 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

KOMENTARZ MILE WIDZIANY