piątek, 18 maja 2012

LONG LIVE MUSIC ...

SIEMA... bracia i siostry którzy kochają Muzyczkę czyli wszystkich witam :) Przybyłam z nowym postem, wow !! nieprawdopodobne.. mam cholernie ciężkooo co do publikacji moich wpisów na BLOGu. A to z racji takiej, ze Moj <facet> nie zabardzooo lubi robić mi foty gdzieś publicznie, a mnie zdjęcia domowe NUDZĄ, bynajmniej wiosną latem i jesienią :) Dziś wam prezentuje mój luźny look który uwielbiam jak juz chyba sie spostrzegliście :) Look ten jest naprawdę dla każdego, w mojej szafie raczej nie znajdziecie drogich rzeczy - BO LUBIĘ ubierać sie w przystępnej cenie i bardzo tanio !! z racji takiej, ze CIUCHY to nie wszystko a wszystko w tych czasach kosztuje taka jest rzeczywistość. PRAWDA ???

Cały zestaw jaki prezentuje na sobie kosztował mnie 25 e czyli około 110 zł :) Większość z nas marzy o drogocennych przyjemnościach ale czasami realnie jest to nie możliwe dla zwykłego człowieka który zapierdziela np. na Produkcji jakiejś tam fabryki :P Więc ja wam będę dawać przykład jak można sie dobrze ubrać za nie wielka KWOTĘ.
Mam nadzieję, że jutro uda mi się namówić siostrzeńca mojego chłopaka do zrobienia mi kilku fotek więc będzie kolejny post, którego BARDZO PRAGNĘ:) tak wiec 3majcie KCIUKI :) A TERAZ opuszczam was KOCHANI ... Miłego weekendu:***













OUTFIT :
BLUZA - PRIMARK 12 e
Leginsy - PRIMARK 5 e
Pierscionek LOVE - 3 e
Pierscionek - H&M 3 e
Trampki - SH 3zl 
Torba eko - SH 2 zl
Pierscionek - love  3 zl
Naszyjnik - od kolegi 

3 komentarze:

  1. Odważny ten naszyjnik - różaniec z czaszkami. Nie wiem, czy bym go założyła, ale podoba mi się. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny pierścionek !:D
    u mnie coś nowego ;* wpadnij

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Karolina :*

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZ MILE WIDZIANY