wtorek, 1 maja 2012

queen's Day

Hey dzis post z Holenderskiego swieta jakim jest Queen's day .... Brałam w nim udział juz od 6 rana spakowana walizka oraz  kilka siatek z moimi ciuchami powedrowaly ze mna razem do CENTRUM ROTTERDAMU ... W tym dniu ludzie maja szanse wyjsc na kazda ulice w Holandii i mooga sprzedawać wszystko co im nie potrzebne . Stoiska przypominały niczym TARG mozna bylo kupic prze rozmaitości typu . zabawki dla dzieci, wypieki domowe, zwierzaki , sprzed agd , ciuchy, warzywa, owoce, lampy, artykuły kosmetyczne itp . za nie wielkie pieniądze . Mój biznes oceniam dobrze sprzedałam wiekszosc swoich rzeczy jakie przyniosłam do Centrum . Na kolejna taka impreze za rok przygotuje się bardziej zeby moje stoisko przypominało niczym sklep . :)) 
Gdzieś okolo godziny 16 ludzie zaczęli schodzić się tłumami bo zaczynała się imprezaaaa muzyka bebnila na km ;) 

Po niżej znajdziecie zdjęcia jakie udało mi się zrobić w ten dzień , niektóre sa śmieszne ale tak mialo byc !! Mój outfit jest bardzo prosty ale wygodny :) 
pozdrawiam milegoo dzionka :***


3 komentarze:

  1. sweitnei wszyscy w tym pomaranczu wygladaja ;)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie! Łaaa, mogłabym tyle ciuchów i biżuterii tam opchnąć. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne foty, oddały chyba cały klimat tego wydarzenia:))) pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZ MILE WIDZIANY